direct contact: +31(0)412-627111
  • Veilig online betalen
  • Snelle levering
  • Montage- en inhuisservice
  • Gratis levering in BeNeLux vanaf € 250,-
  • 173 Beoordelingen  8.9

Retourzending

De consument heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping (PDF). Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Gevolgen van de herroeping.
Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Indien je slechts een deel van je bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening. Niet afdoende gefrankeerde pakketten worden niet in ontvangst genomen. De consument is zelf verantwoordelijk voor de wijze van verzending en voor het risico van beschadiging van het pakket – en deze verantwoordelijkheid en dit risico hierbij door Koper worden aanvaard – totdat wij het in ontvangst hebben genomen. Indien er schade is aan een product of verpakking dan is deze voor uw rekening. Als het artikel zichtbaar gebruikt is of er is schade aan onderdelen dan kunnen wij de kosten voor waardevermindering in rekening brengen. Dit kan bestaan uit kosten om het artikel terug in nieuwstaat te brengen

 

 

Bezoek onze showroom

In onze zeer uitgebreide showroom van ca. 700 m2 kunt u inspiratie opdoen voor de inrichting van alle ruimtes. Hier hebben we opstellingen van diverse soorten meubilair, maar ook sfeer in de laatste trends op inrichtingsgebied.

Meer informatie
Aanbiedingen
Stel hier uw vraag
Direct contact? bel naar +31 (0)412627111
* Verplicht veld