Klachtenprocedure
Consument
We doen ons best om u zo goed mogelijk te helpen. Mocht u onverhoopt toch ontevreden zijn over een product of over onze dienstverlening, dan staan wij u graag te woord. U kunt hiervoor op verschillende manieren contact met ons opnemen.
Telefoon 0412 – 627 111
Bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur.
E-mail
U kunt ons ook e-mail sturen. Dit kan naar info@bowerkt.nl. We streven ernaar om uw
e-mail binnen 2 werkdagen te beantwoorden. Wij zullen in ieder geval binnen 14 dagen een inhoudelijk antwoord geven op uw klacht.
Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/). Deze commissie gelden alleen voor consumenten.
Zakelijk
Een klacht over een product, dienst of service kan ingediend worden via Thuiswinkel.org, www.thuiswinkel.org. De klacht wordt dan zowel naar de betreffende ondernemer als naar Thuiswinkel.org gestuurd.