direct contact: +31(0)412-627111
  • Veilig online betalen
  • Snelle levering
  • Montage- en inhuisservice
  • Gratis levering in BeNeLux vanaf € 250,-
  • 168 klantbeoordelingen 8.7

Klachtenprocedure

Consument

We doen ons best om u zo goed mogelijk te helpen. Mocht u onverhoopt toch ontevreden zijn over een product of over onze dienstverlening, dan staan wij u graag te woord. U kunt hiervoor op verschillende manieren contact met ons opnemen.

Telefoon 0412 – 627 111
Bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur.

E-mail
U kunt ons ook e-mail sturen. Dit kan naar info@bowerkt.nl. We streven ernaar om uw
e-mail binnen 2 werkdagen te beantwoorden. Wij zullen in ieder geval binnen 14 dagen een inhoudelijk antwoord geven op uw klacht.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/). Deze commissie gelden alleen voor consumenten.

 

Zakelijk

Een klacht over een product, dienst of service kan ingediend worden via een klachtenformulier op de consumentenpagina van Thuiswinkel.org, www.thuiswinkel.org. De klacht wordt dan zowel naar de betreffende ondernemer als naar Thuiswinkel.org gestuurd.

Bezoek onze showroom

In onze zeer uitgebreide showroom van ca. 700 m2 kunt u inspiratie opdoen voor de inrichting van alle ruimtes. Hier hebben we opstellingen van diverse soorten meubilair, maar ook sfeer in de laatste trends op inrichtingsgebied.

Meer informatie
Stel hier uw vraag
Direct contact? bel naar +31 (0)412627111
* Verplicht veld