Garantie
Heb ik bij kantoorinrichtingkopen.nl garantie op mijn artikelen?
Ja, voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren.
Naast de wettelijke garantie bieden wij nog minstens 2 jaar garantie op al onze producten. Voor al onze producten geldt, dat u alle ondersteuningsverzoeken en aanspraken op garantie per e-mail rechtstreeks bij ons indient (info@bowerkt.nl) . Wij beoordelen dan, of uw verzoek ook echt onder onze garantie vallen. Als dit inderdaad zo is, zullen wij alle kosten voor onze rekening nemen, die nodig zijn om het product te laten repareren, ook de voorrijdkosten.
Er gelden echter wel een paar beperkende voorwaarden. Heeft u het product langer dan
2 jaar geleden gekocht? Of is uw product kapot als gevolg van val-, druk-, stoot-, of vochtschade? Dat lossen wij dit graag voor u op, maar in de meeste gevallen valt de reparatie niet binnen onze garantie. In dit geval zullen wij u kosten in rekening brengen voor de reparatie.
Natuurlijk zijn de garanties per product ook bij ons op te vragen, info@bowerkt.nl.
Garantiebewijs
Het aankoopbewijs (bijvoorbeeld de factuur) van uw bestelling is tevens het garantiebewijs van het product. Als u aanspraak
wilt maken op de garantie, dan vragen wij om een kopie van de factuur.
Klacht of defect binnen garantie
Meldt u een klacht over een product via ons e-mail adres, info@bowerkt.nl Wij beoordelen
deze klacht en als deze gegrond is, dan komen alle kosten (inclusief voorrij- en/of
verzendkosten) binnen de garantietermijn voor rekening van Bowerkt B.V.