Kantoorinrichtingkopen.nl maakt gebruik van functionele en analytische cookies om u beter van dienst te kunnen zijn. Graag willen wij uw toestemming voor onze marketing cookies waarmee wij u betere en persoonlijkere aanbiedingen kunnen doen op partnersites. Gaat u akkoord met het plaatsen van deze cookies?

 

 

Advies en Support

Bent u toe aan een nieuwe kantoorinrichting? Gaat u verhuizen, of wilt u verhuizen? Dan komen er vele vragen op u af. Zo ook bij een nieuwe kantine-inrichting, lounge-werkplekken, flexwerk plekken en vergaderruimtes. We delen onze ervaring graag met u en zijn een luisterend oor.

Interieurontwerp

De eerste stappen voor een nieuwe kantoorinrichting zijn bedacht en gemaakt. Hoe gaan we dit visualiseren en uitwerken? Past onze vraag in de beschikbare ruimtes? Welke kleuren en materialen zijn er allemaal en passen deze bij onze ideeën en bij onze organisatie? Met welk budget moeten we rekening houden voor de verbouwing, inrichting en stoffering van ons kantoor?

Zoveel vragen, zoveel antwoorden. Wij helpen u graag samen met onze binnenhuisarchitecten. Heeft u zelf een binnenhuisarchitect in de hand genomen? Wij kunnen ook uw architect terzijde staan in het meedenken.
U bent altijd van harte welkom. Ons gezamenlijk doel is om u te ontzorgen als het gaat om uw kantoorinrichting.

Uitvoering en Realisatie

Nadat de plannen zijn afgerond, komen de logistieke activiteiten op de planning. Het eventueel afvoeren van bestaande en overtollige meubels, stoffering en anderen technische veranderingen. Een juiste planning en coördinatie is voor alle partijen gewenst. Het organiseren van dit proces is ons dagelijks werk. Onze specialisten weten wat, wanneer en hoe alles moet gebeuren. Zij zetten alles in de juiste volgorde van handelen en maken een passende tijdsplanning om uw project te laten slagen.
Voor uw plannen en ideeën neem contact met ons op.

Direct contact? Bel naar +31 (0)412627111
Stel hier uw vraag
* Verplicht(e) veld(en)