Kantoorinrichtingkopen.nl maakt gebruik van functionele en analytische cookies om u beter van dienst te kunnen zijn. Graag willen wij uw toestemming voor onze marketing cookies waarmee wij u betere en persoonlijkere aanbiedingen kunnen doen op partnersites. Gaat u akkoord met het plaatsen van deze cookies?

Documentatiekasten

Wijzig categorie

Documentatiekasten voor folders en brochures met zicht voor presentatie en voorrraad opslag doeleinden. U kunt deze documentatiekasten helemaal naar wens samenstellen. Laat u gerust adviseren door onze specialisten en neem vrijblijvend contact met ons op! 

Lees verder

 

OKA houten documentatiekast 197,1x120x45 cm

€1.131,- Ex. BTW
€1.368,51 incl. BTW

 

OKA houten documentatiekast 197,1x80x45 cm

€874,50 Ex. BTW
€1.058,15 incl. BTW

 

OKA houten documentatiekast 197,1x60x45 cm

€639,75 Ex. BTW
€774,10 incl. BTW

 

OKA houten documentatiekast 158,7x120x45 cm

€940,50 Ex. BTW
€1.138,01 incl. BTW

 

OKA houten documentatiekast 158,7x80x45 cm

€725,25 Ex. BTW
€877,55 incl. BTW

 

OKA houten documentatiekast 158,7x60x45 cm

€532,50 Ex. BTW
€644,33 incl. BTW

Stel uw eigen documentatiekast samen


De documentatiekasten van OKA zijn volledig samen te stellen naar uw wensen en eisen. Van het formaat; van 160 cm hoog en 60 cm breed tot 200 cm hoog en 120 cm breed, tot keuze uit diverse houtkleuren, kleur van het onderstel en kleur van het topblad. Er kan gekozen worden uit maar liefst 27 kleuren. De onderbouw -ook wel de sokkel genoemd- is er tevens in diverse uitvoeringen en ook daar de keuze uit 7 verschillende kleuren.
Wilt u stijlvol en efficiënt opbergen en in een mooi display presenteren? Dan is de OKA documentatiekast ideaal voor uw kantoorruimte. Het voordeel van deze kast is dat er voor elk formaat ruimte wel een passende kast te vinden is. De kleuren van de kast kunt u afstemmen op uw interieur.

 

Ook een documentatiekast kopen? 


Bestellen kan eenvoudig via onze website Kantoorinrichtingkopen.nl. Is uw bestelling boven de € 250,-? Dan betaalt u bij ons geen verzendkosten door de gehele Benelux. Meer informatie nodig? Contact opnemen kan via telefoonnummer +31 (0) 412 624 111 of per mail via info@kantoorinrichtingkopen.nl. U kunt naast uw documentatiekasten ook alle overige zaken voor uw kantoorinrichting aanschaffen bij ons. Denk hierbij aan scheidingswanden, (vergader)tafels, akoestische oplossingen en natuurlijk bureaustoelen! 

Bezoek onze showroom

In onze zeer uitgebreide showroom van ca. 700 m2 kunt u inspiratie opdoen voor de inrichting van alle ruimtes. Hier hebben we opstellingen van diverse soorten meubilair, maar ook sfeer in de laatste trends op inrichtingsgebied.

Meer informatie
Direct contact? Bel naar +31 (0)412627111
Stel hier uw vraag
* Verplicht(e) veld(en)